سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل سرچشمه حکمت است . [امام علی علیه السلام]
بازدید امروز: ----10-----
بازدید دیروز: ----4-----
بیشه عشق

 

نویسنده: فانی
یکشنبه 87/5/20 ساعت 4:8 عصر

آرزو می کردم،

دشت سرشار ز سرسبزی رویاها را

من گمان میکردم

دوستی همچون سروی سر سبز،

چار فصلش همه آراستگی ست.

من چه می دانستم ،

هیبت باد زمستانی هست.

من چه می دانستم ،

سبزه می پژمرد از بی آبی ،

سبزه یخ می زند از سردی دی.

من چه می دانستم دل هر کس دل نیست.

قلبها ، زآهن وسنگ

قلبها ، بی خبر ازعاطفه اند.

و چه رویاهایی ! که تبه گشت وگذشت.

چه صمیمیت ها،

که به آسانی یک رشته گسست .

چه امیدی ، چه امید؟

چه نهالی که نشاندم من و بی بر گردید.

    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شروعی دوباره
    خبر به دور ترین نقطه ی جهان برسد
    من چه می دانستم...!
    علی
    چند درس از درسهای زندگی
    ای آیه مکرر آرامش
    خاتون ِ خواب ِ خرداد
    آروزی نقش بر آب
    ثانیه ها
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •