سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد، کلید اُنس گرفتن است . [امام علی علیه السلام]
بازدید امروز: ----5-----
بازدید دیروز: ----2-----
بیشه عشق

 

نویسنده: فانی
دوشنبه 87/4/3 ساعت 12:20 صبح

ای جدایی تو بهتری بهانه گریستن، با تو من به اوج خلوتی نگفتنی رسیده ام.

 مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی،

ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند.

 گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.

گاهِ بیماری ام، طبیبی بودی که دردم را می شناسد و درمانم می کند.

گاهِ اندرزم، حکیمی آگاه که به نرمی زنهارم دهد.

گاهِ تعلیمم، معلمی خستگی ناپذیر و سخت کوش  که حرف به حرف  انایی را در گوشم زمزمه می کند.

گاهِ تردیدم، رهنمایی راه آشنا که راه از بیراهه نشانم دهد.

مادر تو شگفتی خلقتی، تو لبریز از عظمتی؛ تو را سپاس می گویم و می ستایمت.


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شروعی دوباره
    خبر به دور ترین نقطه ی جهان برسد
    من چه می دانستم...!
    علی
    چند درس از درسهای زندگی
    ای آیه مکرر آرامش
    خاتون ِ خواب ِ خرداد
    آروزی نقش بر آب
    ثانیه ها
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •